Barn säger det knasigaste sakerna!

Tidigare idag efter att jag duschat:
                                                               (Dottern) Varför har du BH?
                                                               (Jag)  För att jag har bröst. Tycker du inte att det behövs eller?
                                                               (Dottern) Nja, vi kan göra sönder dom!
                                                                (Jag) Vilka? Brösten?
                                                                 (Dottern) Ja... går det att vrida på dom?

                                                      Vad säger man???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0