Guldkorn

Många intryck idag. Här kommer ett axplock.


Berättade för en förälder på jobbet att jag snart ska sluta där. Hon blev väldigt förvånad och sa nåt i stil med:

" Du kommer att lyckas i livet, det ser jag, du har så god hand med barnen, och ett tålamod som många skulle önska sig, och hela du utstrålar värme och empati".

Kan man bli annat än stolt?

Sen sa en av kollegorna på avdelningen bredvid spontant när vi pratade och skojade som vanligt " Jag vill inte att du ska sluta här hos oss!"

En av mina närmsta kollgor sa att hon inte vill vara där när jag går därifrån för sista gången, för det blir så jobbigt med alla tårar.

Såna här kommentarer är den sorten man bär med sig hela livet...




Kommentarer
Postat av: Micke

Där ser du.

Micke

2010-06-05 @ 21:10:02
URL: http://hubbeshusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0