Kick-off

Så har man gjort en vecka på nytt jobb. En väldigt varierande vecka. Första två dagarna på fritids var rätt lugna. Det var inte så många närvarande. Skönt att få möjlighet att lära känna nya kollegor och nya barn utan att det är FULLT ÖS från början.

Onsdag till torsdag var vi bortresta på KICK-OFF. Då vi bodde på ett värdshus en bit hemifrån. Boendet var riktigt fint. Fräscha, rymliga rum med sköna sängar och väl tilltaget badrum.  Dessa dagar bestod främst i föreläsning, grupparbete, och MAT. Mellan alla arbetspass bjöds på ätbart. Och mätt blev man. Vi kunde ha rullat mellan matbord och konferensbord...

Fredagen gick åt till att lyssna på politiker och skolledare som informerade om bla  nya skollagen och nya läroplaner.
Intressant! Men också omfattande...

Helgen försvann snabbt. Vi har i alla fall hunnit med ett besök nere hos mamma. Barnen tog ett bad i sjön, och maken har varit med och hjälpt till att installera en parabol. Själv tog jag tillfället att umgås med lillasyster som snart ska flytta pga studier. Blev nyfiken på spanska i somras, så nu passade jag på att låna syrrans böcker. Får se hur mycket jag lär mig, men det verkar superkul med spanska!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej jag har börjat blogga igen, titta gärna in om du vill.



kram Lisbeth

2010-08-23 @ 18:16:17
URL: http://dreamscapes.blogg.se/
Postat av: Blondiie

Kul när man har en arbetsplats som satsar lite på ens kickoff=) å skoj du trivs på jobbet=)



Ha en fortsatt tervlig termin =)

2010-08-23 @ 19:49:43
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0