Tvåårsjubileum

Idag är det två år sen jag skrev mitt första inlägg här på bloggen. Detta inlägg har nummer 1130.

Det betyder alltså att jag i genomsnitt publicerat ett inlägg 1-2 ggr varje dag.

Herregud, jag måste haft mycket att skriva om!

Jo, jag vet att vissa skriver fem inlägg om dan. Men jag har lite för mycket annat i livet som kräver min uppmärksamhet. Som jag prioriterar, helt enkelt.

Nu måste jag däremot bli bättre på att kommentera hos andra. Men det finns ju mängder av bra bloggar. Ibland är det svårt att hinna kommentera så mycket som man skulle vilja.

Skriver ni många kommentarer?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag skriver ungefär så många som jag själv får på min blogg, inte många alltså ;D

2010-04-09 @ 07:49:37
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com
Postat av: Lejonkvinnan

Jag är jättedålig på att kommentera, men jag kan däremot läsa flera gånger om dagen. Lathet?

Själv så skriver jag ca ett inlägg om dagen, för skriver jag fler så märker jag att folk inte läser.



Kramis

2010-04-09 @ 09:20:49
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Pia

Japp, jag kommenterar på ca 15-20 bloggar varje dag och alltid hos dem som kommenterat hos mig.

Har väl ca 30-35 bloggar som jag läser regelbundet, vissa varje dag, andra någon gång i veckan.

Skriver väl ungefär 1-2 inlägg per dag jag oxå!

2010-04-10 @ 15:00:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0