Lagen om alltings jävlighet

Jag råkade köra på en annan bil för några veckor sen.

FAN vad det kostar pengar!!!

Trodde lite naivt att det kanske skulle gå på ett par tusen i självrisk.

7000.

Vad säger ni om det????????????????????

JO, 6000 kr till verkstan för att laga vår lackskada och byta en lykta, 1000 kr i trafikskadesjälvrisk för att jag var så KLANTIG och orsakade krocken, och sen 100 kr/dag för en hyrbil. 

Jag råkade också nämna tidigare idag att jag fått min högsta lön någonsin denna månaden.

SORRY för att jag utmanade ödet :(

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh fy fasen vad bilar kan kosta!! Usch! Bilar ska bara funka, rulla och ev ska man behöva tanka den.. sedan ska den själv gira undan så man undviker att krocka med någon!!

2009-09-25 @ 23:00:27
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0