Bröllop, släktträff och solsken

Denna helgen har min kära mor och hennes fästman blivit äkta makar. Vigseln hölls vid en sjö, i solskenet, med närmsta släkten närvarande. Vår dotter hade äran att vara brudnäbb. Det var en stolt liten flicka, som i en underbar klänning och med vackra blommor i handen stod bredvid mormor och "morfar". Brudparet strålade ikapp med solen. Det var ett ögonblick att minnas.

Efteråt bjöds på exotisk planka och tårta med kaffe i församlingshemmet. Fräsch mat, ljuvlig chokladtårta, prat, sång och minnen. Grattis mamma och S! Jag vet att ni kommer att ha det bra tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag skickar ett Grattis från Norrland!! :o)

Kan du inte maila en bild på tösen?? Jag ser framför mig hur söt hon var.. Kram!

2009-05-31 @ 22:38:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0