Uppladdning

Den kunde väl ha varit något bättre. Ja, alltså uppladdningen för besöket på mitt nya jobb. Först kom jag inte i säng förrän vid 23.10(självförvållat, förstås), sen somnade jag efter halvtolv och vaknade när maken kom hem från jobbet tjugo minuter senare. Den efterföljande snarkserenaden från hans sänghalva höll mig klarvaken till sådär ett ungefär. Sen vaknade sonen vid 05.28...

" Mamma! Vakna! Ahhhhhhhhhh!"


                                                                 
                                                               

Jag MÅSTE lägga mig tidigare ikväll. Visserligen ska jag inte iväg på nåt imorgon, men humöret blir inget vidare med så lite sömn i kroppen. :( 

Egentligen är det ju enkel matematik. En simpel ekvation. Lite sömn= mycket trött. Men matte är å andra sidan inte mitt starkaste ämne...

Kommentarer
Postat av: tess

Okej Gränna har man ju varit mycket i mina dagar. Vi var alltid neråt där när jag var barn och även sedan jag fått barn.



//Tess

2009-06-16 @ 10:44:39
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Pia

Spännande med nytt jobb.. Vill höra mer! ;o)

2009-06-16 @ 16:16:18
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0