Svettigt

Var med ungarna, mamma och syrran och shoppade på "lilla Ullared" i Bredaryd. Hittade en hel del intressant, men som vanligt inte riktigt det jag hade tänkt mig. Ungarna visade sin allra trevligaste sida as usual - NOT! Efter några minuter hade grabben tröttnat på att sitta i vagnen och ville springa runt. Dottern for redan som ett yrväder mellan hyllor och kläder. Till sist var jag så trött, varm och irriterad att jag bara ville därifrån. Huvudvärken var inte långt borta och allt jag ville ha var en lugn stund ENSAM. När vi satt och fikade lite senare sa min syster att hon ville hem och sova. (Hon har inga barn och är inte så intresserad av att få några heller, tror jag). Om hon nu var trött, vad tror ni att jag var då...

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är väl typiskt att allt elände kommer när man blir ledig.. Stackare!! Är det helt omöjligt att du kan få en hel dag för dig själv under den här veckan? Du behöver det.. Lej bort ungarna och var själv hemma(bara du kan låta bli alla måsten..) eller åk ut i skogen och bara andas. Smärta vid skulderbladen kommer ofta av stress! Prioritera dig själv lite grann! Skickar massor av energi till dig!

Kram!

2008-10-29 @ 08:40:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Efter gårdagens upplevelser så kan jag nog tänka mig att vänta ganska många år till innan jag skaffar barn!



/kram lillasyster!

2008-10-29 @ 09:48:13
URL: http://asabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

Pia:

Maken jobbar hela veckan så en hel ledig dag är omöjligt. Han ska dessutom ut med arbetskamraterna på lördag kväll, så den är körd. Funderar på att bjuda hem några kompisar den kvällen för att slippa sitta själv med ungarna då... Borde väl försöka koma iväg och göra nåt själv. Känner för att åka till relaxen i stan med en kompis, men hon har också småbarn varav en på bara 8 mån...

2008-10-29 @ 13:53:10
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0