Konstnärer på isen


Undrar vilka som står i finalen i " Stjärnor på is"?

Det är bara fyra par kvar, och spänningen tätnar. Alla är egentligen skickliga, men Jesper och Marcus har utmärkt sig särskilt mycket. Tony, som inte hade stått på ett par skridskor före denna tävling, har blivit riktigt duktig, men kanske är det ändå hans (o) tur att åka ut idag. Lars är snabb på skridskorna, men jag tycker att det är nåt som saknas. Marcus och hans partner Johanna har en förmåga att illustrera känslor och berätta en historia på ett otroligt vackert sätt. Jesper och hans Alexandra har en lekfull stil, och kör snyggt och skickligt. Alla har sina fördelar, men någon måste åka ut.

Snart vet vi.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, nu vet vi och enl min mening är det helt rätta par som är i finalen.. Jag hoppas på Marcus som segrare av alltihopa!



Jag har sjukersättning 25% för ett diskbråck i nacken, så det är där det onda sitter. Har de senaste 8 åren varit ledig v 44 med barnen men i år ville de inte åka norrut(som vi annars alltid gjort) och då flyttade jag fram min semester till v 50 istället.. Det gör jag aldrig om igen. Jag orkar inte hela hösten utan en vecka ledigt mitt i.. Så det är därför som jag mår som jag mår just nu.. Känner av en otrolig inre stress fast jag inte har något att vara stressad för.. DET talar om för mig att kroppen vill ha vila. Mycket ont, inte bara i nacken utan överallt. Och trött, såå in i märgen trött.. Jag kan inte se fram emot nästa helg, då jag åker norrut ensam, utan undrar bara hur jag ska orka jobba hela veckan först! Men, jag tror att allt ordnar sig bara jag får vila och det vet jag att jag får hemma hos mamma. Hon sköter marktjänsten så det finns INGA MÅSTEN eller BORDEN på en heeeeel vecka!

Tack för att du bryr dig! :o)

Kram!

2008-11-29 @ 22:58:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Då vill jag tipsa dig, eller din man rättare sagt, om en spikmatta. Kika in på www.spikmattan.se. Den är suverän.. blodcirkulationen, endorfinerna och avslappning i musklerna ökar oerhört markant. Det som oxå räddat mig, när smärtan var som värst, var att använda en ispåse(köpt på Apoteket); det domnade bort smärtan på 15 min. Nackdelen är att man blir lite stel i musklerna men det kan spikmattan råda bot på(och massage som jag fick via jobbet).. Värme funkar nämligen inte på mina smärtor!

Och förresten, spikmattan skulle kunna ge dig oxå den avslappning du behöver.. Prova! Drygt 600:- kostar den men det är det värt.. Man sover som en gris efter man legat på den! :o)

2008-11-30 @ 10:56:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0