KF

Dottern kom upp till oss vid kl. 02.30. Vi somnade om. Vaknade  kl. 04.20 av att sonen pratade i sitt rum. Gick dit och upptäckte att han hade snurrat i sängen så att blöjan satt helt fel. Tur att han inte hade bajsat den senaste stunden. Bytte på honom och la mig igen. Vaknade flera gånger av att dottern sparkade mig i ryggen. Vid halvsjutiden var sonen färdigsövd och hade bajsat. Gick ner för att byta blöjan och släppte samtidigt in katten. Hon var hungrig så jag lade upp mer mat i skålarna. Katten slängde i sig mat. När blöjan var bytt och vi gått upp igen hörde jag en massa äckliga ljud i lillemans rum. Vår KF (kattfan) hade spytt på mattorna, båda mattorna såklart...

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tänkte kommentera men jag låter nog bli :-)

2008-05-04 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0