Blogga om vad?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Har haft lite dåligt med tid för bloggandet på sistone. Och ärligt talat har jag haft väldigt lite lust att skriva. Inte för att det inte har hänt nåt. Men allt lämpar sig inte att publicera här...

Skulle ha kunnat skriva en hel bok om funderingar kring saker på  jobbet, men det vore varken rätt eller roligt. Skulle kunna skriva en hel del om sånt som rör släkt/vänner till mig, men det vore inte heller schysst.

Dagen har försvunnit, fylld med jobb, matinköp, städning, diskplock, matlagning, nattning, etc.
Det "enda" som varit nåt extra idag är detta:

Våra kära vänner M och M har åter igen hjälpt oss med barnen i en körig situation.

TUSEN TACK!

Vet inte om det finns många andra människor som är så generösa och omtänksamma som ni?!


(bild lånad på Google)




Kommentarer
Postat av: Eva

Så brukar jag också känna.

Det händer saker som det vore skönt att få skriva av sig men långt ifrån allt lämpar sig för allmän beskådan.

Det är då jag brukar få bloggtorka i stället. :/

2010-05-05 @ 23:57:49
URL: http://tantbloggaren.blogspot.com
Postat av: Marie

Tusen Tack för dom fina orden....vi hjälper till om det behövs..



KRAM MARIE

2010-05-06 @ 08:58:50
Postat av: Micke

Tackar

Kram



Ni var var vi finns

2010-05-06 @ 19:10:37
URL: http://hubbeshusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0