It´s a djungle

Har funderat på vilken nässpray som är bäst, nu när nästäppan är så störande. Alla vänner och bekanta säger olika.

Vi hade Nezeril hemma, men den verkar inte göra så mycket nytta. Så nu har jag testat Otrivin Menthol som en vän tipsade om. Den är svin-stark! Personalen på Apoteket (Kronans Droghandel, som det heter där nu) sa att Nasin är som Nezeril, dvs lite mildare. Så den strök jag.  En annan vän rekommenderade Otrivin comp. Men jag läste på nätet att en som använt den börjat störtblöda ur näsan...

Tja, vad ska man tro?

Jag får väl fortsätta med Nezerilen. Den verkar åtminstone inte skadlig...

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, Otrivin Menthol kändes verkligen i näsan.. Hoppas du blir piggare snart.. Kram!

2010-02-12 @ 19:44:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0