Sovmorgon

Åh, vad skönt med sovmorgon, tänkte jag igår när jag skulle lägga mig.

Klockan 05.50 var sonen klarvaken. Och maken redan på jobbet. Vad gör man? Slår på TV:n och hoppas att lilleman behagar sitta där och titta en stund så man kanske kan slumra i soffan. Synd att inte sonen lärt sig uppskatta sovmornar än...

Får gå och fixa lite frukost nu, så kanske man vaknar till lite mer. Eventuellt. Väldigt eventuellt. För pigg är inte mitt förnamn idag.




                                                            

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackare!! Småbarnslivet är verkligen inte att leka med.. Med tonåringar i huset så är det liv i luckan fram till två på natten och väldigt, väldigt tyst på mornarna(när det inte är skola förståss).. Nu har de sportlov så då lär de vända dygnet totalt!!



Bra gjort av dig att bryta med den s k vännen.. Vänner ska ge och ta.. Man behöver ju inte att vännen ska höja en till skyarna men lite credit kan de ju ge när man faktiskt lagt ner väldigt mycket tid och energi på att hjälpa. Du är kanske oxå en sådan med en stor portion empati. DET kan ligga oss i fatet vid såna här tillfällen.. Låt henne ta första steget och påtala hur du känner inför er relation. Att ni inte kan fortsätta som förut. Kram!

2009-03-03 @ 08:19:15
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Japp jag håller med Pia.

Nu är det tvärtom här.

Kram Micke

2009-03-03 @ 15:25:26
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0