Vila i frid

Idag fick jag reda på att en vän till min mamma gått bort i cancer, bara 50 år gammal. Bröstcancern drabbade henne för nio månader sedan, och sen har sjukdomen spridit sig till magen, bl.a levern. Hon blev akut dålig i måndags och redan igår kväll var det över. Jag tycker det är så fruktansvärt tragiskt. Att man ska behöva sluta sitt liv på det viset, alldeles för tidigt.

Du var lite försiktig, men omtänksam och generös.

Måtte du ha det bättre där du är nu!



                                                                                      

                                                                                             


                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej kul att du hittade mig :-)

japp jag har den där bläiga sjukdomen L

Förlåt att jag frågar lever inte din pappa längre?



om inte så är jag hemskt ledsen



kram Lisbeth



ps tack för dina fina ord, jag lovar att kämpa massor :-)

2009-02-12 @ 22:33:48
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej igen.

Jag upplever att de på reumatologen inte vet och kan så mycket om just bechterews sjukdom. känner ibland att de laborerar med mig och att jag är lite av en försökskanin,har hört fler som känner liknande och det är väldigt tråkigt tycker jag.



Jag är nog inte heller den som gnäller i första taget, fast många säger att jag borde visa mer hur jag mår, men då brukar jag säga att då har sjukdomen vunnit över mig och det vägrar jag att tillåta den :-) Min man och barn ser ganska fort på mig när jag inte är på topp och det är skönt tycker jag, min man brukar säga "det syns i dina ögon" när du har ont och det ligger nog något i det.



ha en fin dag



kram Lisbeth

2009-02-13 @ 11:06:52
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh så tråkigt! Det är hårt nog när en äldre människa går bort, men en 50-åring.. nej, det är inte rätt!

2009-02-14 @ 11:40:35
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0