Victoria + Daniel = sant!!!

Hörde på radio i morse att Victoria och Daniel ÄNTLIGEN ska förlova sig. Det var väl ändå på tiden??!! De blev tillsammans sommaren 2002 om jag minns rätt. Ganska lång tid sedan, eller hur! Sen har det varit hundra turer kring deras förhållande. Om Daniel duger åt en prinsessa eller inte. Och hur han ska lära sig att bete sig lämpligt, blablabla...

Om Victoria har valt honom, om hjärtat slår för denna man, ska hon då inte få gifta sig med honom utan att pappa kungen har sagt OK? Helt otroligt löjligt i dagens samhälle, om ni frågar mig.

Jaja, folk får tycka vad dom vill. Men jag säger GRATTIS Victoria och Daniel!!





                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: ingrid

Jag tycker som du.

Helt otroligt att behöva vänta i 7 år innan Daniel blir godkänd.

Kram Ingrid

2009-02-26 @ 21:24:16
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0