Lovdag

Var i stan och shoppade med dotter och syssling. Besökte ett lågprisvaruhus jag aldrig varit inne på förut. Det var ungefär som Gekås i Ullared (för er som varit där). Bra för den som behöver mycket barnkläder till rimliga priser. Hittade en hel del intressant. Får nog bli ett återbesök snart...

Sen blev det en snabbis till IKEA. Dottern behövde en ny fönsterlampa, och gissa vad hon valde... en rosa förstås! Hade jag trott nåt annat? Nä....

Hemma igen var det dags för middag och lite utelek med pulkaåkning. Barnen älskar att susa ner för backen i pulkan. Idag upptäckte dottern tjusningen med stjärtlappar. Först vågade hon knappt åka ensam, men efter några turer nerför var hon helfrälst.

När vi gick hemåt igen (och passerade postlådan) upptäckte dottern att hennes nya bok från bokklubben hade kommit. Lyckan var gjord. Jag hade nämligen beställt en bok som heter " När prinsessor fyller år ". Eftersom hon är inne i sin prinsess-period för tillfället var succen given. Jag och min "stackars" syssling läste boken otaliga gånger innan min egen lilla prinsessa var nöjd för kvällen.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0