Host och snörvel...


                                                                                         
                                                                                                          



Ja, så var det dags för en rejäl förkylning IGEN. Var sjuk och hemma från jobbet för tre veckor sen, men bacillerna vill visst inte lämna huset, så nu är det snart sängläge, misstänker jag. Hostar och snorar, har halsont och huvudvärk. Blä...

Och inatt härjade busfröna mellan 02.00 och 04.00. Sen var man laddad för veckans längsta arbetsdag när klockan ringde vid sextiden... NOT.  Maken, som jobbar eftermiddag denna veckan, tyckte nog lite synd om mig, för när jag stod i duschen kom han och frågade vad jag ville ha för te och hade dukat fram allt jag ville ha till frukost ..och när jag borstade tänderna var han ut och skrapade rutorna på bilen. Tack för det! :)

Arbetsdagen var helt OK. Morgonen var riktigt bra. Viktigt med en bra start...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0