Ännu en bra dag

 Visst kan eleverna stimma och stoja, men jag upplever ändå nånstans att vi håller på att bygga upp en positivare relation, där allting känns roligare och mindre tungt. Kanske vi äntligen börjar känna varann ordentligt?

Har ju fått en ny kollega, och detta verkar bli mycket gynnsamt både för mig och för eleverna. Barnen får mer stöd när vi är två i klassrummet oftare, och jag kan få en del tips från en som utbildade sig senare än jag. Inte fel. Kul också att det är en tjej i min ålder ( OK, lite yngre).

Hoppas den här positiva känslan håller i sig. Det är mycket roligare att gå till jobbet då.

 


Kommentarer
Postat av: Carline

Kul att du är mer positiv nu till att jobba nu när du får lite avlastning! Man mår så mycket bättre då och orkar vara mer possitiv runt barnen

2009-02-19 @ 10:06:54
Postat av: Micke

Det låter bra att du känner dej positivare.

Kan någon vara yngre en du? ;-)

Vi ses Kram

2009-02-19 @ 10:25:41
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan!! Det är inte bara Micke som är sjuk....Jag med.

Kram Mia M

2009-02-19 @ 10:38:03
Postat av: Pia

Så skönt att du fått en resurs i klassrummet.. jag håller tummarna för att den här positiva spiralen fortsätter att gå uppåt, uppåt, uppåt!!

Kram och ha en bra helg!

2009-02-21 @ 00:15:01
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0