En heldag

Morgonen började som vanligt, med sina rutiner, tjat,tjat och tjat. Lämnade flickan hos dagmamman, åkte in till stan. Tankade. Gick på köpcentrat i tre timmar under vilka sonen var vaken nästan hela tiden. Jagade, jagade och jagade efter honom eftersom han vägrade sitta i vagnen mer än några minuter åt gången. Körde hem. Hämtade dottern hos dagmamman. Den lilla hade somnat efter ett utbrott vid lunchen så när jag skulle hämta blev hon supersur när jag väckte henne. Dottern tjurade nästan hela vägen hem i bilen. Hann bara hem och "landa" sedan kom några vänner på besök. Medan vi drack kaffe roade sig sonen med att antingen springa i soffan eller klättra på stolar. Helt plötsligt spydde katten i hallen. Blä! Telefonen ringde mitt i allt. Huvudvärken var inte långt borta...

Nu är det dags att laga middag. Jag är sååå laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0