Breaking news!

Jaha. Då skulle man försöka få till ett litet inlägg igen. För det finns visst folk som fortfarande går in på den här bloggen ibland. I hopp om att hitta nåt nytt, kan man tänka. Då har ni blivit bedragna många gånger hittills, eller hur?
Men just idag kände jag att det var dags. Att bryta tystnaden. Slänga sig ut i hetluften igen.
 
Funderar mycket just nu. På stort och smått. På gammalt och nytt. Vad som varit och vad som kommer.
 
Bestämde mig nyss för att bli bättre på att leva nu. Tyckte jag var rätt bra på det ett tag, men sen sket det till sig, kan man säga. JOBBET kom emellan. Mellan mig och familjen, mellan mig och verkligheten. 
 
Men nu får det vara nog.
 
Jag lovar på heder och samvete att göra minst 2 saker varje dag som JAG tycker om. Och att göra något med barnen som DE tycker om varje dag.
 
Tror ni det kommer funka?
 
DET MÅSTE FUNKA!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0