Leva eller dö -prata eller bli tyst

Håll dig på kanten!
Titta framåt!
Kör inte så fort!


Jag springer efter sonen och försöker hjälpa honom med cykelträningen. Inte för att det är nån brådska. Han är ju bara fyra. Men han VILL ju.

Plötsligt ramlar han i en uppförsbacke, när det blir för tungt att trampa. Cykelstyret åker in i bröstet och han gråter förtvivlat. Men han torkar tårarna och reser sig snabbt upp. Full fart igen.


Kör in på kanten!
Om det kommer en bil så hinner du kanske inte flytta dig.

Vad händer då? undrar han och tittar allvarligt på mig.

Du kan bli påkörd och dö! säger jag.

Kan jag inte PRATA då? frågar han.




Kommentarer
Postat av: Marie Sjöström

Hej Anna,



Jag undrar om ni gillar att resa och skulle kunna tänka er att publicera en artikel skriven av Expedia.se med en länk till deras hotellboknings sajt på er blogg?



Alla artiklar handlar om resor och om ni skulle kunna tänka er att publicera en artikel hör av er till mig via mail så kan jag skicka en till er.



Ha en fin dag, Mvh Marie

2011-05-10 @ 17:10:13
URL: http://null
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 02:17:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0