Glad idag!

Jag vet inte riktigt varför, men idag har jag bara en sån där positiv känsla i hela kroppen. Trots att jag är lite trött, snorar (IGEN!) och vaknade med lite halsont i morse. Men jag tror att jag vet vad som är den största orsaken till att jag är glad. Kom liksom nästan på det nu medan jag skriver.

Vår son är ÄNTLIGEN frisk. Han har varit hos dagmamman idag, har ätit och sovit normalt, och kom i säng i vettig tid ikväll. (Han har dessutom visat mer och mer den senaste tiden att han är mogen för att klara sig utan blöja. Han håller sig många timmar i sträck, och säger till när det är dags att gå.)

Antar att det är all oro, för sonens hälsa, kombinerat med för lite sömn under en lång period, som gjort att jag inte varit på topp ett tag.

Men NU är det bättre igen!

Och vårsolen gör säkert sitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0