Svårt att sova

Den blivande fem-åringen hade stora problem att somna ikväll. Förväntningar, ni vet...



När jag låg bredvid henne för att hon skulle somna (det gör jag bara ibland) så sa hon:

Du vet, en döskalle? Det har vi ju i huvudet.

Jag svarade att det kan man ju inte se, som tur är.

Jo, med röntgen, svarade hon.

Visste du att det heter så? Du kan så mycket, sa jag.

Ja. Jag kan nästan allt i hela världen, svarade dottern nöjt.


Inte kan man säga emot i det läget...                                                  



(bild lånad på Google)


Kommentarer
Postat av: Pia

Nope, då säger man inte emot!!! ;o)

Hoppas hon var nöjd med sitt kalas, stora tjejen!

2010-01-10 @ 21:47:18
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0