Städning, kyla/värme och en blivande fem-åring

Denna helgen har vi städat bort (det mesta av) julen. Jag brukar tycka att det är väldigt mysigt med alla julprylar, men i år känns det oerhört skönt att plocka undan grejerna.  Vet inte varför...

Idag har jag också haft ett par städryck vad gäller sortering. Rensade bla ut en massa i kastrullskåpet som vi nästan aldrig använder. Fattar inte varför vi inte gjort det tidigare? Tror att jag börjar lära mig att inte spara på onödiga ting!
Det var på tiden...

Det var -20 imorse, så vi gick inte ut förrän på eftermiddagen. Det blev några vändor med pulkorna i trädgården, sen frös jag om både tårna och näsan. Så när vi kom in igen tog vi en liten stund i bastun för att tina upp.

Ikväll har vi tittat på Robinson. Alltså, vilket gäng! Ska faktiskt bli skoj att se vem som vinner framöver. Där var ingen som frös, förresten.

Imorgon fyller vår dotter fem år. Kan inte förstå att vår lilla tjej redan blivit så stor! Tänker ibland på tiden innan vi fick barn. Då blir helt plötsligt fem år en väldigt lång tid. Hur som helst ; GRATTIS älskade unge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0