Solig söndag

Var ute i solskenet och åkte pulka idag på förmiddagen. Det var ungefär tio minusgrader, och vi har fortfarande rejält med snö. Tänkte för mig själv att det var fantastiskt vackert. Blir ni också lyckliga av underskön natur?

Eftermiddagen spenderade vi hos goda vänner med barn i ungefär samma ålder som våra egna. Det var tjo och livat, vill jag lova. Både våra och deras barn är av den aktiva, envisa sorten. Detta gör att det blir ganska högljutt när de träffas och leker. Men roligt tror jag att de har, hur som helst.

Imorgon börjar jag jobba efter tolv dagars ledighet. Känns faktiskt helt OK. Det är alltid skönt att vara ledig, men vardagen med sina rutiner är inte heller helt fel.



Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är lite av bägge delarna.. gillar ledighet mycket samtidigt som jag gillar vardagens rutiner! Hm.. svår att tillfredsställa! ;o)

2010-01-04 @ 14:53:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0