En bra dag

Hade lite svårt att somna igår. Idag skulle ju allt sätta igång som vanligt efter julledigheten. Maken OCH jag skulle jobba, och barnen till dagmamman. Sen har jag ju fått en ny kollega, vilket påverkar arbetet.

Var seg imorse när jag skulle upp. Men väl på jobbet utvecklade det sig till en riktigt bra dag. Visst, det var lite stressigt emellanåt, men skoj ändå. Jag kände verkligen att jag har varit där ett tag nu, för när vår nya kollega frågade om en massa saker kunde jag besvara det mesta. Och barnen har tagit till sig mig på ett annat sätt nu. Det känns också positivt.

Ikväll har jag fått hjälp med datorn, så att jag kunnat göra klart en massa dokumentation (jobbet) som jag haft på gång länge. TACK för hjälpen, M och M!!

Imorgon öppnar jag kl 06.00, så nu kallar sängen...

Kommentarer
Postat av: Micke

Man skall hjälpa varandra.

Kram Micke

2010-01-12 @ 20:49:06
URL: http://mollet.nyfotat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0