Tacksam

Vaknade vid 04.25 av att sonen var klarvaken, pigg och hungrig. Efter en timmes babbel i sängen gav jag mig och gick ner till köket för att göra i ordning en flaska välling. En stund senare somnade vi om.

När jag vaknade igen, vid 07.30 hade sonen precis suttit på pottan, och rusade sen in till mig i sängen INNAN hans pappa (som varit uppe med honom i en timme) hunnit torka honom... det var bara att stiga upp och lägga i nytt underlakan i sängen.  

Det hade regnat rejält inatt, och när jag tittade ut var det första jag såg dotterns strumpor på altanen, hennes jacka i äppelträdet och nyaste skorna ute på gräset. Dom skorna kommer nog inte vara torra förrän till nästa helg...

Eftersom jag somnade runt halvtolv igår var jag inte så särskilt pigg imorse, och det var med viss irritation i sinnet jag satte mig vid datorn en stund. Då läste jag om detta och känner mig plötsligt tacksam.




Kommentarer
Postat av: Pia

Mmm, jag förstår varför du kände dig tacksam!! Oj, så glad man är över att ens barn är friska och glada..

Kram!

2009-09-13 @ 10:08:39
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0