"Jag sa att det är måndag morgon, och jag känner mig så trött..."

Väcktes denna morgon av sonen vid strax efter fyra. Då tyckte han att det var dags att gå upp...

Då arbetsdagen var slut vid tretiden på eftermiddagen var jag rätt mör. Besökte en vän på väg hem från jobbet. När jag kommit hem igen och middagen var överstökad slocknade jag uppe vid TV:n. Klockan 18.15. Trött?? Något!

Barnen somnade redan före åtta, så nu är det min och makens stund i lugn och ro med kaffe, tända ljus och lite surfing/TV-tittande. Välbehövligt!




(Bild lånad på Google)

Kommentarer
Postat av: Micke

Trött måndag undrar hur det är på fredag he he he.

Kram

2009-09-28 @ 21:10:22
Postat av: Bettan

Tack!

2009-09-28 @ 21:13:57
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Gun

Mina barn är ju stora nu så det är lite skillnad men jag kommer ihåg hur skönt det var när de var små och äntligen somnat och man fick vara för sig själv en stund.

2009-09-29 @ 14:36:05
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0