One more to go

Jaha. Då var det dags för nästa. Dottern vaknade nyss.

" Mamma. Jag är stel i kroppen. Och så gör ont i halsen".

Båda barnen sjuka samtidigt. Dessutom hade jag själv ont i bröstet inatt (när sonen var vaken pga feber) så jag började tro att knorren snart ploppar ut där bak...

För att återvända till dottern: Hon är ganska gnällig vad det gäller kläder. Nu kom hon upp till mig och kommenterade kläderna jag lagt fram åt henne.

" Jag kan väl inte ha SKROT-kläder på mig heller! Den där tröjan hade jag ju när vi skrotade i somras".

Vad hon syftade på var en tröja som hon hade på sig när vi sorterade ut skräp i källaren i somras. Jeeeeeeeeez! Jag har verkligen min egen lilla Lotta på Bråkmakargatan här hemma...

Lotta
( Bild lånad på Google).


Kommentarer
Postat av: Pia

En dam med egen vilja, helt klart!! Hoppas hon inte blir sämre.. Kram!

2009-10-30 @ 16:38:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad jobbigt att de är sjuka. Får du aldrig jobba någon gång? Ha en skön fredagkväll iaf:)

2009-10-30 @ 18:28:01
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Micke

Du får krya på henne o ha en trevlig helg.

Micke

2009-10-30 @ 19:40:20
Postat av: Micke

Du får krya på henne o ha en trevlig hellg.

Micke

2009-10-30 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0