Snart är det första advent!

I helgen har jag gått igenom alla elljusstakar och stjärnor som vi brukar ha i fönstren under advent och jul. Alla lampor funkade! Måste vara nytt rekord!!

Men jag var ändå TVUNGEN att köpa några stjärnor på fot som jag tittat på länge. Det finns så fina varianter med träfot och stjärnor i olika färger nu. Fick tag i röda stjärnor med ekfot, supersnygga. Dessa ska vi ha i vardagsrummet nere. Sen "råkade" det bli några rätt små elljusstakar i trä, formade som en båge. De kommer att passa perfekt uppe i vårt TV-rum, där vi har ganska låga fönster.

Nu längtar jag tills det är dags att sätta upp allt...


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Sambon tog fram staken idag ;) och kollade över dom och de verkar funka. Så nu står de och väntar på att bli uppställda. När sätter du fram dina?



Kram

2009-11-22 @ 17:41:07
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag längtar oxå efter att få sätta upp stakarna. Jag gör det på lördag, men jag borde väl vara lika smart som du och prova om de fungerar innan dess.

2009-11-23 @ 08:40:30
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha, när jag läste Lejonkvinnans kommentar tog sig min fantasi vissa friheter.. Hoppas han inte kollade kulorna oxå!!! ;o) Förlåt, Lejonkvinnan, om du läser detta! :o)



Jag missar ju helt adventshelgen härhemma.. Nu har jag lite bryderi.. Ska jag sätta upp allt härhemma innan fredag morgon då jag åker till mamma eller ska jag vänta till helgen efter då jag kommer hem? Måste kolla med familjen vad de tycker! :o)



Kram!

2009-11-23 @ 19:58:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0