Laila versus Magnus

Först måste jag säga GRATTIS MAGNUS! Det blev som jag trodde, folkets favorit vann över tjejen med fullfjädrad teknik och fantastisk känsla. Men missförstå mig inte, Magnus var en värdig vinnare. Han har nog kämpat mest av deltagarna i Let´s dance. Fast för mig så fanns det inget alternativ till Laila som segrare. Hennes showdans igår gav mig rysningar. Så vackert, så rent, en inlevelse utan dess like. Det känns som om det var förutbestämt att hon inte skulle vinna pga att hon varit danstränare tidigare. Som om det liksom diskvalificerade henne från start. Synd, om det är så. En sak är ju säker: inte många har fått Tony Irving att börja gråta ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0