Jobb, jobb, jobb

Gårdagen bestod av just detta. Rättning, planering, bedömning, reflektion, allt som hör till lärarjobbet. Sen fanns det en del annat i hemmet att ta tag i, t ex tvätt och städning. Tur att det blev en timme ute med ungarna så man fick göra nåt annat.

Sonen har verkligen börjat komma igång med nya ord nu. De senaste dagarna har det poppat upp nya hela tiden. Han säger inte så många åt gången, men däremot kommer de ett och ett hela tiden. Han säger t ex hungrig, sömnig, akta, vatten, dricka, hoppa,  m.m.

Dags att få på kläder på busfröna och åka till dagmamman...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!Jag vill bara dela lite goda nyheter från mitt liv: 1) jag fick VG på båda mina första kurser i spanska denna terminen: Äntligen! 2) Det är till 99% säkert att jag får åka till Sevilla! Äntligen lite glädje med att plugga igen! Hoppas att allt är bra med dig också!

ps.jag hade glömt bort det där med korstecknet, men jag kommer ihåg det nu. Tack för det, man får försöka spara de minnen får tag på.

kramar

2009-03-16 @ 20:10:32
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0