Det viktigaste är inte att vinna (men det är fan så mycket roligare)

Har precis suttit och tittat på Melodifestivalsfinalen. Det var rätt spännande, då vi tyckte väldigt olika i sällskapet. Jag trodde att Måns skulle vinna, EMD skulle bli två och Caroline af Ugglas trea. Men egentligen ville jag att Malena Ernman  skulle ta hem segern, annars Sarah Dawn Finer. Vännerna höll på Ugglas eller  Måns. Maken är måttligt intresserad...

När det stod klart att Malena skulle vinna och Ugglas bli tvåa utbröt jubel i vårt hem. Jag fick min etta, vännen  fick sin favorit som tvåa, hans fru var överlycklig för att Ugglas INTE vunnit och  maken konstaterade att Melodifestivalscirkusen är över för i år...

Nu kommer jag att gå och nynna på Malenas låt ett bra tag framöver. Med glädje!



Kommentarer
Postat av: Pia

När du nynnar på låten, nynnar du texten eller melodin? För hur jag än försökte lyssna så kunde jag inte höra VAD hon sjöng, bara ATT hon sjöng.. HÖGT!!!Det fixar jag inte så hon var ingen favorit.



Däremot tror jag att hon passar perfekt som vår representant i Moskva.. Min andra bloggvän Anna(Wiccan) i Haparanda hade oxå Malena som favorit.. Hm, måste kolla med mina andra Anna-vänner vem de höll på!! Börjar se ett mönster här!! ;o)

2009-03-14 @ 23:42:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Japp men det var en trevlig kväll med ett trevligt sällskap o inte att glömma en go smörgåstårta.

Kram

2009-03-15 @ 09:31:43
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0