" Och jag är också fyra år! "

                                                     





Nattade barnen. "Teddybjörnen Fredriksson" var önskad, och jag började sjunga, medan dottern stämde in.

"För länge sen, när jag fyllde fyra år...." mamma, jag är också fyra år! (ropar hon) "fick jag en gåva av min far "jag fick också en massa fina presenter när jag fyllde år!(ropar hon )"en fin present,när jag fyllde fyra år, som jag sen så länge hade kvar, Teddybjörnen Fredriksson" sunga(ropar lillebror)" ja, så hette han, en gång var han bara min, och vi älskade" nappen(ropar lillebror och är på väg att klättra ur sin säng, så jag får hejda honom med ett lägg dig) varpå han säger okej, " varann, ...osv.

Ibland är vägen till två sovande barn väldigt lååååååång...

Kommentarer
Postat av: Kim P

Det där lät ruskigt bekant vill jag lova :-).

2009-06-11 @ 22:07:45
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Micke

Den kan var lång men ljuv.

Det är dom stunderna man minns bäst.

Kram Mick.

2009-06-12 @ 16:45:35
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0