"Många gånger blir de"

Kom att tänka på något jag såg, eller rättare sagt hörde, på TV häromdan. Det var Allsång på Liseberg med Lotta Engberg. Har ni sett det nån gång? Jag fattar inte vilka som gillar det programmet? Jag menar, det är lite musik med en massa bingospel. Exciting! Och nu höll jag på att tappa tråden. Vad jag hörde var:

" Nu kommer Niklas 36. Och nu kommer Bertil 58. Här kommer Niklas 29. "

Ursäkta min dåliga fantasi, men allt jag tänkte var: Jaha, "kom" Niklas nu igen. Han har väldigt kul ikväll...



Det går hett till hos Lotta!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken fantasi du har, Anna!!! Hahahaha!!!

Orkar inte titta på vare sig allsången från Liseberg eller Skansen!!

Ja, då är nästsista semesterveckan snart slut.. suckar

2009-07-23 @ 09:49:35
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0