Hysteri

Sitter och bloggar medan TV:n står på. Det är inte mycket att se, som vanligt. Trots att vi har mängder av kanaler. Såg några minuter på Allsången från Liseberg. Johan Palm var med och sjöng. Så många unga tjejer som höll på att g-ö-r-a  n-e-r s-i-g  när de insåg att de var i bild OCH Johan Palm stod intill.

Funderar på om jag nånsin varit så tokig i nån artist? Nä. Skulle i så fall ha varit när jag var runt  9 år och vi såg Carola i Folkets park i Gävle. Vet att jag fick sitta på pappas axlar för att se nåt, och när jag skymtade henne på scenen var jag så lycklig så jag höll på att dö för en sekund.

Men det var ju länge sen... det räknas väl inte?

Kommentarer
Postat av: tess

MItt gamla bibliotek är de ju helt underbara å vill hjälpa till det är det som är felet med dessa de verkar besvärade så fort man råkar sticka in näsan... som om man är till besvär... va fan va glad att ja vill låna böcker så de har sitt jobb... men de VILL inte ge en service ALLT ska man göra själv liksom och helst hemma... sjukt.



Tess

2009-07-27 @ 22:05:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Faile

Jag var helt galen i Leonardo Di Caprio och var helt övertygad om att vi skulle gifta oss. Så jag hade förmodligen bajsat på mig eller nåt om jag hade sett honom irl xD

2009-07-27 @ 23:00:27
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0