Storleken HAR betydelse

Är väl inte direkt känd för min hylla, utan hör till dom som drar 75 B i BH-storlek. Detta kan vara bra att veta när ni läser följande:

Hade precis duschat och stod och torkade mig i badrummet. Dottern studerade noga min kropp. Hon kollade extra mycket på ( de obefintliga) brösten och sa eftertänksamt:
" Dom kommer nog växa lite till när du blir större".

Och jag som försöker lära våra barn att storleken inte har nån betydelse...


                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Pia

Har ungefär samma storlek, jag med.. enda gången de växer är då magen växer..

DET är ojust, tycker jag.. ;o)



Tjejen du tipsade om har jag sin blogg lösenords- skyddad.. så jag har mailat henne..



Blir det jobb och skola i morgon??

2009-02-01 @ 18:42:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så kan det gå...

Men de är söta de små liven, barnen alltså. :)

2009-02-04 @ 00:57:12
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0