Sjuk

Jag hatar att vara sjuk! Förresten vem gör inte det...

Jag känner alltid att jag "sviker" som inte kommer till jobbet. Vi lärare har ju jämt fullt upp, och om nån är sjuk får vi täcka upp för den som saknas.  Trots att jag vet att jag inte skulle orka med arbetet får jag dåligt samvete. Och sen tänker jag på hur mycket pengar som försvinner. Men hälsan måste ju få gå först.

Nu ska jag bli frisk. Hoppas jag...

Har skickat iväg maken för att köpa semlor, eftersom han inte börjar jobba förrän 14.00. En semla kan aldrig vara fel. Eller?

Kommentarer
Postat av: Micke

Semla är en bra medusin.

Krya på dej.

Kram

2009-02-24 @ 18:42:06
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0