Melodifestivaldags!!

Snart startar andra deltävlingen i Melodifestivalen. Det ska bli intressant att se vad kvällens låtar har att erbjuda. Kan nog inte komma ihåg en enda låt från förra veckan... jo, vilka som sjöng, men inte hur det lät.

Ska bli kul att se Lili och Susie efter alla dessa år. Markoolio är en knasig typ som kan ha en låt som sätter sig. Det brukar hans låtar göra. Håller tummarna för att det går bra för Amy Diamond, Jönköpings stolthet. Måns Zelmerlöw kan man väl stå ut med att titta på en liten stund... sen sjunger han ju också bra! Jennifer Brown har jag inte hört nåt från på en hel evighet. Resten av artisterna har jag ej hört talas om, eller vet typ inget om. De kanske överraskar positivt.

Nedräkningen har börjat... drygt en timme kvar...


Kommentarer
Postat av: Pia

Japp, nu är vi laddade.. Vi missade ju deltävling 1 då vi var i Sthlm på vandrarhem.. Men vi verkade inte ha missat speciellt mycket. Som vissa sagt, verkar som om startfältet ikväll är lite starkare än förra veckan.. Min kollega Pia såg genrepet igår. Hon är ett Måns-fan, därav mitt inlägg till henne i fredags!! ;o)

Ha en skön kväll i soffan!

2009-02-14 @ 19:19:00
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Tackar för en trevlig dag.

Kram

2009-02-14 @ 19:32:54
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0