Glädje X 3

Hade några goa stunder idag på jobbet. Skulle in och hämta en grej i klassrummet medan klassen hade en annan lärare. Direkt börjar eleverna att ropa efter mig, och ville berätta en massa, fråga om saker osv.  Då känner man sig behövd och omtyckt. Lite senare när jag satt och åt lunch berättade min kollega att hon talat om för klassen att vi kommer få mer resurs den närmsta tiden. " Vi behöver bara Anna! " sa flera elever då. Då blir man varm i hjärtat. Just då kollegan berättat detta för mig knackade några av mina elever på vid personalrummet där vi satt. De hade med en liten presentpåse med godis i till mig. En försenad Alla hjärtans dag -present. Visst är de gulliga!



                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Micke

Då förstår jag att ditt hjärta smalt för dina små änglar :-)

Kram

2009-02-17 @ 21:09:07
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Pia

Det är ju sån feedback som gör att man orkar, eller hur?! Härligt!

2009-02-17 @ 21:39:46
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0