Allt på en gång

Pratade med en (ytligt) bekant som jag inte snackat med på flera månader. Hon berättade att hon och hennes sambo gift sig, väntar sitt andra barn och att maken blivit varslad från sitt jobb. Ibland händer inget, vissa gånger händer massor på några månader. Visst är det lite ketchup-effekt över det hela.

Hos oss har det inte hänt några såna stora grejer på ett tag. Men vi är ju redan gifta, har två barn och har INTE tänkt gå skilda vägar. Håller dock tummarna för att maken klarar nästa varsel från sitt jobb (i mars) ...


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag vill men den andra hälften har ju lite av lantfobi.

Jag tackar för gästfrihet.

O jag KOMMER gärna på kaffe o tjöt.

Kram Micke

2009-02-08 @ 20:03:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0