Uppdatering av flyg-historien

Jo. Det gör ont i knät. Det vänstra. På det högra knät fick jag bara lite ytligt skrapsår. Men vänstra tog nog mer stryk än jag först trodde. Själva såret är inte så farligt där heller, men knät är blått, ömt, och stelt i leden. Visste inte hur jag skulle ligga inatt utan att stöta i knät, och det sprängde en del i det då och då.

"Lägg av! "säger säkert många nu. "Tramsa inte! Du överlever".

Visst! Självklart. Men man måste väl få beklaga sig lite när man har ont nånstans? Det är väl var människas rätt? 

Inte? Nähä. Det var inget, då...




Kommentarer
Postat av: Micke

Jodå du har rätt att tycka synd om dej själv.

Som jag brukar säga.

" Är det ingen annan så får man göra det själv"

Blås på knäet o kram.

2009-08-03 @ 20:32:04
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: anne

Män får ju....;)

2009-08-03 @ 23:05:34
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0