Jobb, jobb, jobb...

Dan började bra med "sovmorgon", då jag grejade hemma med hushållsgöra eftersom sonen ändå alltid vaknar klockan sex. Hann med en stund ute i solen med barnen. Satt på altanen, drack kaffe och njöt, medan de små satt på en filt intill och åt frukt.Underbart! Sen började jäktandet...

Arbetsdagen var fylld av diverse uppgifter och några extra kom till som vanligt, och när jag åkte hemåt visste jag att det fanns mycket mer jag måste göra ikväll.

Nu har jag precis avslutat arbetet och ska sova. Tack gode gud att vi inte har utvecklingssamtal hela året runt...


Kommentarer
Postat av: Pia

Tänk om man kunde buteljerna "lugn och ro".. Att kunna spraya ut lite sånt när man känner stressen komma.. Eller så skulle ju faktiskt en "frys till is"-spray också funka. Man sprayade på alla andra och på alla klockor.. tiden liksom stannar men inte man själv!! Öhh, sorry.. fantasin tog överhand!! ;o)

2009-04-29 @ 17:27:52
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0