AAAAAAAAAAAARG

Diskuterade stegtävlingen med mina kära kolleger. De verkar tycka att jag är en svikare som inte går 10 000 steg om dan.
Att jag knappt hinner gå något extra förrän barnen sover och planering/rättning är gjord, tycks de inte ta någon som helst hänsyn till.

Lätt för dom att säga.

Vem har lust att ge sig ut på promenad kl.22.00? Vilka badhus har öppet då om jag skulle vilja simma? Vem ska natta barnen och göra mitt jobb för att jag ska hinna motionera mer? Visst, barnen kommer inte alltid att kräva så mycket, men hur mycket hinner det ändra sig på två månader (som tävlingen pågår)???

Give me a break, for ..... sake!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan inte de där tanterna skaffa sig ett liv? Bara för att de inte har någon bättre sysselsättning än gå ut och gå hela dagarna! Du vet att man kan skaka tills sig fler steg, va? Bara ett tips för att slippa tjatet! Eller så kan du göra som en på min kompis företag: gå upp kl.4 på morgonen för att gå! Känner du dig peppad eller? Skämt åsido!

2008-09-24 @ 08:47:59
URL: http://asabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet att man kan manipulera stegräknaren, men det är ingen mening med det. Ingen kontrollerar den ändå. Jag kan skriva upp många steg jag vill, men du känner mig. Jag kan inte fuska/ljuga, det ligger inte för mig.

2008-09-25 @ 21:21:53
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0