Soppa-torsk

Har haft en bra period på jobbet den senaste veckan, med mycket att göra men ändå en positiv känsla.

Men idag har luften gått ur. All energi är slut och jag är helt enkelt SKITTRÖTT. Vaknade med huvudvärk. Glömde ta med matlådan till jobbet (fick köpa skolmat för 48 spänn), upptäckte att frukten jag hade i skåpet var dålig så den kunde jag inte äta,  och på torsdagar har vi inget fika på eftermiddagen så jag var både trött, hungrig och hade huvudvärk när jag satte igång med eftermiddagens utvecklingssamtal. Åkte hem 16.30 (ska egentligen sluta 14.45).

Efter lite käk tog jag med dottern och åkte in till stan för att veckohandla...

Vi var hemma 19.30. Efter varvet (disk/tvätt/nattning) kunde jag äntligen sätta mig med en kopp kaffe. Skönaste stunden på dan!

Jag körde en snabb-diagnos på mig själv: är jag på väg in i negativa spår igen? NEJ. Men har man jobbat mer än tio timmar extra på en vecka så känns det!! Nu har jag förmodligen gjort den värsta veckan på detta terminen. Det kan bara bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackare! Vilken dag..

Det finns bara en av dig, så ta hand om dig!

Kram!

2008-11-13 @ 21:59:36
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag håller med föregånde talare

2008-11-14 @ 14:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0