Som tio små negerpojkar

"Idolerna" har tvingats lämna tävlingen en efter en, precis som negerpojkarna i den storyn. Nu är det bara fyra kvar, och jag börjar tvivla på vad jag egentligen tycker.

Tidigare tyckte jag att Alice var väldigt bra, men idag var hon blek. Dock var hennes andra sång betydligt bättre än den första. Och Robin blir bara bättre och bättre. Kevin, som brukar dominera, var idag någorlunda, men ändå inte riktigt som han kan vara. Johan har fortfarande ingen vettig sångröst och kvällens genre passar inte honom. Hans nummer var OK, men det som rörde mig på ett mysko sätt var det fan som fick komma upp på scenen och krama Johan. Hon kommer att leva på detta ögonblick halva tonårstiden... Jag har nog inte begripit Johans storhet. Eller? 


Jaha, nu har Kevin kört nästa sång. Och HE`S BACK!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

suck Inga stjärnlampor så långt ögat når!! Det blir alltid så när jag väl bestämt mig(vilket brukar ta sin lilla tid), då är de slut i affärerna! "Nåja, vad är en stjärna i fönstret"(tänk Askungen)?? Jag kör mitt vanliga pynt istället!

Ha en riktigt skön helg! Kram!

2008-11-29 @ 12:22:58
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0