LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag

Hade en "suverän" natt med dottern sparkande i rygg av och till, konstiga drömmar och ett uppvaknande med huvudvärk och stelhet i ryggen.

Idag hade jag dessutom två utvecklingssamtal efter avslutad skoldag med eleverna. Kom iväg försent till dagmamman, ungarna var trötta och griniga redan innan jag hunnit hem...

Efter middag, disk, tvättsortering, vattning av döende blommor,  och lite lek med barnen var det dags för nattning.

Sen började slitet inför morgondan. Planera fler samtal, förbereda för lektioner. 

Dags att sova!!!! Klockan är 23.02 och jag kommer vara död imorgon när klockan ringer...

Kommentarer
Postat av: Micke

En vanlig dag på jobbet he he



2008-11-05 @ 19:01:01
Postat av: Marie

Bilden på dig blev ju jättebra!!!!!!!!!!

2008-11-05 @ 21:06:47
Postat av: Anna

Marie:

Tack!

Jag är jätte-nöjd! Dels att jag inte gjorde nån konstig min dels att Micke är så duktig på att fota...

Vi hörs!

Kram Anna

2008-11-05 @ 21:37:52
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Pia

Jösses människa.. när andas du?? Jag blir helt slut bara av att läsa ditt inlägg.. Var finns DU i allt detta? Kram!

2008-11-05 @ 21:38:04
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0