" Ja sa att det är måndag morron, och ja känner mig så trött..."

Fick en gammal låt i huvudet, av Povel. " Gräsänkling blues" tror jag att den heter.

Idag känner jag mig trött och sliten. Även om det fanns en del positiva inslag under arbetsdagen så låg en annan känsla och malde, irriterade, och störde mig. Kan inte riktigt sätta fingret på den. Men jag var inte på humör. Kanske var jag bara trött... Möjligtvis var jag också lite besviken på att morgondagen (studiedag) inte blir som jag hade hoppats på.

Ja, ja. Jag ska i alla fall sluta tidigt imorgon och åka till stan med ungarna, handla ett par grejer och ta en fika. Även om det innebär att jag får göra en del jobb imorgon kväll.

Förresten har nedräkningen börjat. Fem veckor kvar till jullovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0