I´m back!

Har varit iväg till svärfar i helgen, därför har det inte funnits tillfälle att blogga nåt sen i fredags. Abstinens...

Vi åkte redan på lördagförmiddag och kom hem vid femtiden idag, så det var den helgen. Maken och hans far var ute och grejade hela tiden, så jag hade fullt sjå att hålla koll på lilleman och hans storasyster. Sonen brukar ju alltid klättra på överallt och pilla på allt han kommer över. Han gjorde inget undantag hemma hos farfar. Dottern tjatade att hon ville titta på film, men jag fick inte ens igång TV:n. Jag hade inte en lugn stund på hela lördagen förrän ungarna slocknade efter nio på kvällen. Då blev det lördagsmys med maken och svärfar, "Stjärnor på is", kaffe och godis.

Idag har jag faktiskt hunnit att läsa en hel bok (det ni), medan sonen sov och dottern tittade på " My little pony" på dvd.
Visserligen var det en barn-och ungdomsbok, jobbrelaterad, men verkligen läsvärd. Den är skriven av Kerstin Lundberg Hahn och heter " Kalla diamanter". Spänning och humor utlovas, oavsett om du är barn eller vuxen med bevarat barnasinne.

Nu ser jag fram emot en något lugnare vecka på jobbet, och en skön kommande helg, med shopping och fika med en god vän, och ett besök på relaxen med syrran. Det blir härligt!

"Gnatt" som lilleman säger...
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är inte den enda med abstinens!! Som jag har väntat på ditt inlägg!! Härligt att du är tillbaka i cyberspace..

2008-11-16 @ 21:56:05
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det ska bli härligt att spendera lite tid på relaxen! Det förtjänar vi!

2008-11-17 @ 20:20:05
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0