Hobby-psykolog?

Avslutade just ett telefonsamtal med en kompis. Hon ringer mig ungefär en gång i veckan och vi brukar alltid prata länge. Idag var det nog nytt rekord: 1timme och 47 minuter. Hoppsan! Fattar inte att vi kan ha så mycket att avhandla varje vecka. Men sen är hon ju en evighetmaskin utan dess like. Hon går igång på nåt och sen vet man att en halvtmme till snart har passerat. Visserligen är jag också snacksalig, men det är lite segt när man sagt mer än tre gånger att man måste sluta och hon bara maler på. Står det hobby-psykolog i pannan på mig eller?


Kommentarer
Postat av: Pia

Är hon en energitjuv som dränker dig i sina egna bekymmer? Akta dig i så fall.. Du behöver all din energi till dig själv och din familj..

Ha en skön helg och hoppas att du får känna lugn både i och utanför kroppen!

Kram!

2008-11-21 @ 18:11:47
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, inte direkt energitjuv, men ändå lite ovetande om att hon kan vara dryg. Samtidigt har hon peppat mig mycket när jag varit låg.

2008-11-21 @ 21:17:14
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0